ben bir küçük cezveyim

köşe bucak gezmeyim

Cuma, Ekim 07, 2005

ahmet cevher

ne alem bi çocuk! akşam geç vakitte eve geldiler. babası ahmet artık yat demesine rağmen o benimle oturmakta inat etti. amcam 'zekiye ablan ders çalışıyor, rahat bırak kızı' demesine rağmen gitmedi. önce meyveli yoğurt getirdi. beraber yedik, sonra da zorla sürpriz yumurtasının yarısını yedirdi. normalde çocuklar hemen bitmesin diye kimseye vermek istemezler, bizimkisi zorla bana da yediriyor. çokonatı yememek için bayağı direnmek zorunmak kaldım. tetrisini getirdi, bana nasıl oynayacağımı gösterdi ve sen oynarsın deyip yatmaya gitti.
sabah ben kalktığımda amcam gitmiş, ahmette tetrisiyle oynuyordu. evi toplamaya başladım. peşimden ayrılmadı. illa bana yardım edecekmiş. kurtulmak için elektrik süpürgesini verdim. her odayı 3 kere süpüreceksin dedim. böylece bayağı bir zaman başımdan gitti. bir ara neden süpürmek istediğini de söyledi. hem kendisi öğrenmek için hem de benim tek tatil günümde iş yapmamam içinmiş. yukarıdakileri aramama rağmen cevap veren olmadı. hastaneye giderken ahmeti de götürmek zorunda kalacaktım. sonunda bilal de okuldan gelmiş, ahmeti yukarı yolladım. biraz yoğun bakım kitabı okuyup evden çıkacağım.

2 Comments:

At 7/10/05 13:08, Anonymous Adsız said...

Technology
Spyware Suspect Faces FTC Lawsuit The government tries to shut down a company it says used fraud to get people to install programs onto their computers.
Hey, you have a great blog here! I'm definitely going to bookmark you!

I have a money site/blog. It pretty much covers money related stuff.

 
At 10/10/05 10:44, Blogger Koyubeyaz said...

:)))))

 

Yorum Gönder

<< Home